pondělí 16. května 2011

jak sem ztratil řidičák a zase ho našel...

7/8 vyrážím směr Meziboří u Litvínova na závody na 3DH. Ráno postavím kolo, litame nahoru, dolu :) , pohoda celý den, krasný počasí, večer pohoda, koncertík, stavím kolem dvanacty stan, uléhám po několika pivkach k zaslouženému spánku... ráno kolem deváté vstávám, sbalím stan, vařím si na vařiči kafe, davám s Tatrankou, následuje ještě kolem pul desáty pěkně párek abych si byl jistej jak na tom jsem, pohoda je mi dobře, skaču do auta, míjím PČR v jejich krasným polepeným autě, řikám pohoda, jsem cajk tak za hodku a pul sem doma na oběd....

ouha...

zpětný zrcátko a v něm diskotéka... zastavují, kontrola, jestli nevím o nějakým kradeným kole, ja jako že jo od kluku, že to tam někdo vytahnul z haldy drahejch... chcete vidět moje kolo? nene to je v pořadku... dechová zkouška jo?? jasně není problém, jako strach má člověk vždycky... a jo je to pozitivní no to, ale mate smulu... 0,44 ... ja si řikám kurva... jakto?, to sem jako na mraky?? noa si jo pane řidiči... chcete na krev?? mužete mit až promile.... no ne diky stači mi todhle peklo... chápu že to bude za minimalně 11tk a pul roku bez papiru... přijiždí kámoš že to přeparkuje, tak jako že si taky dejchne ať víme jak na tom je, aby nebyl další průser... taky 0,44... vy jste bratři???

no nechavam stát auto na zastávce a jdeme střízlivět....

po čtyřech hodinach jdeme na stanici jako jestli je kamarad už ok.... pčr: došla nam v testru baterie tak tady mate pytlik .. foukejte... 0,00... diky naschle... (po týdnu nám ale dochází že nedošla baterka, ale už věděli že to maj v háji a nechtěli ze sebe dělat blbce)


..................den s pocitem že je všechno v prdeli.................

pondělí v práci makám přemejšlim co dál... telefon... venco volej klukum z 3dhčka prej měly ten kram rozbotej ty policajti... volám klukum, na policii do Meziboří, pčr: jako jo pane asi to bylo vadný, budeme Vám volat... po dvou hodinách, telefonát, řidičáky bereme, ale nevracíme takže to musí přes Litvínov, a jako jo nějáka chyba tam je, ale "věříme naším občanům" , pan na policii jako hodně příjemný a v podstatě mě uklidnil že to bude v cajku.... následují střípky jako že úplně střízlivej člověk nadejchá 0,4 a po čekáni 10ti minut na druhý měření přicházejí policisti s tím že to maji nějaky vadný a ať jede... nasleduje asi dvacet telefonátů... a po deseti dnech si mám jít vyzvednout papíry s tím že správní řízení NEBYLO ZAHÁJENO...

a závěr? prostě je to v prdeli, na krev jsem nejel jen diky tomu, že sem se tam prostě posral, že je to všechno v haji....

vaclav