neděle 13. května 2012

Jedlová 3DH

páteční volno jsem použil na naložení auta, ve dvanáct jsem se ještě stavil u Michala na rychlojídlo a pak směr Jedlová ... navigace naviguje na místě jsem úplně v pohodě, stavím auto na parkoviště, oblíkačka a první jízdy.. vedro jak v prdeli... třicet jasnejch...  v průběhu přezouvám zpátky na Specialized pláště, protože jsou prostě nejlepší. Práší se, ale jestli na to zaprší tak to bude peklo... Volá Lukass, že už je na cestě a že dorazí za chvíli, takže čekám.



Po dojezdu přeparkovávám k Turnovskejm a zábava může začít :D volná soutěž při popíjení kocoura se zvrhává v závod s omalovánkama..




sobotní ráno, mokro, ale už neleje, jdeme s Turnováka udělat trackwalking, trať je vcelku v pohodě takto snad půjde,takže to teda jdeme zkusit na mokru a je to peklo a mordor zárověň, vic něž jsem čekal :D ale užívám si to a zraje ve mě přesvědčení, že to bude lepší sledovat z křesílka s Morgenem a colou v ruce, dole u lanovky potkávám Standu a spol a je mi jasný, že večer bude prdel...  na měřák usedáme na rovince u dropíčku na okraji lesa potkáváme znova Standu a jeho kámoše kerej nám oznamuje, že po devátým kocourovi je ta jizda ještě lepší (kocour je dvanáctka :D ) a že Standa si dal navíc ještě slivovice, nechápeme nic :D .


modrý křesílko :)


Po sledování kvaldy jdeme do našeho bungalovu se najíst a doplnit hladinku která stoupá... deathmetalova kapela kde zpěvák je spíš modelka než husťák nás přesvědčuje o tom, že bude lepší popít u auta a tak si pouštíme hacečko z Pandy...


teplota klesá, zima jako v prdeli, zábava plyne, zapaluju jako správnej Pražák klukům oheň a po zbytek víkednu jsem pro všechny jejich Pražák :D .... pozdní večer se mi nějak slil tak nevim co psat....


nedělní probuzení zima, skoro mráz, nahoře klukům při závodě sněží rozdíl teplot třicet stupňů se podepisuje na morálce a já to po první závodní jízdě balím a letím domu, zdravím všechny skvělí lidi co sem za víkend potkal a v Praze nebo někde na kopci na viděnou!!!