neděle 18. srpna 2013

Metal Millenium 2013 - FunDOWNHILL LIPNO 2013

 Začátek týdne, přes internety ke mě doletí dotaz zda jedem na Lipno. Nejedem. Konverzace trvá asi deset vteřin a pak: Ano jedem, beru dovolenou a v patek ráno přijedu. Někdy ve středu ještě dohodnu, že tam dovezu Zuzku, protože nemá s kým jet... V pátek přivazuju kolo na střechu a na Břevnově jí nakládám a na otázku zda nemám ještě menší auto skromně odpovídám že ne, Panda je už prodaná :D zadní kolo na Agangu který má pujčený na testování je pojištěno maticí číslo pětsetšedesat a mě dochází, že jsem si nevzal pneumatyckej povolovák a soustruh, takže další kolo jde na střechu...


   Cesta v pohodě ubíhá, Getz jede jako korejský hodinky (levně) a v deset s menší prohlídkou přilehlích vesnic jsme na parkovišti. Ranní kafe, snídaně číslo dvě a dem si pro permici. Dvoudenní za pětsetpade je jasná volba, protože nevím kolik bude stát na závod (nakonec se vyplácí) a jdeme na lano. 

a první jízda.
deset metrů
a sem zaháknutej záda naraženy :D a ja umírám smíchy... 

   Pro další dny mám naštěstí vybráno, celý den krásný počasí, i ta fronta je únosná, seznamujem se s Ondrou (ahoj Romane) který dovezl Lídu a jezdíme trojku. Zůza ke konci dne kolem páty jede svěťák a dává v pravý klopence smrt froňo tu hlava do klopenky a tkanička do zadní brzdy. Jo je zaháklá. Za deset sekund jsme u ní (což prý trvalo pět minut - ženská logika naruby) a vymotáváme ji z kola, dech vyražený a domlácená jak brambora v kýblu. Ale je statečná a za půl hodiny následuje léčba dvěma plzněma, navrhujeme že bude srůstat sama bez zásahu lidský ruky a nám dělá ohromnou radost jí další zbytek dne rozesmívat aby jí bolely ty žebra :D 


  Navečer přeparkujem auto ke stánku RM Teamu (Ross Měl team) a podpaluju gril a nastává ta správná zábava. Kozmen po tom co se ptal na cestu jední paní u cesty a až následně zjistil, že je to kurva, večír rozdává všem pomazání a sekunduje mu Demo podvající mi Lipánka s čipsem. Pak stavím stan a sleduju jak se nafukuje matračka rozměru 200 x 130 x 20 cm a cpe se do stanu 190 x 180 cm - ano spolubydlící spí v podkroví a já v předsíni :D. Adam doráží v noci, strach je aby nás nepřejel :D přiletěl kudlu na parkač já už ve stanu, ráno se ptá ty seš Doktorova holka? Ne nejsem. Aha tak to sem budil někoho jinýho...

  Co kluci dělali dál se dozvíte dole na vídeu, já to popisovat nebudu, nebyl jsem u toho - loučil jsem se někdy kolem půlnoci, kdy jsem Demovi zabavil medvídka a šel s ním do stanu..




 Pro ty co si to nedovedou představit, tak takhle si dneska žijou ozajstní sjazdaři:
(kemp jakej chceš)


Dobrý večer, kontrola Vašeho vozíku prosím:




RACE DAY:

   RÁNO. Ano je ráno, normální lidi vstávají, závodníci jsou spát. Já vstávám. Jsem mrtvej na spodek tak co bych v tom nočním klubu dělal že ano :D Pár jízd (tři) před závodem stačí na to abych pochopil, že když člověk nedejchá tak to celý nesjede... dejchám, jedu, dole už nevnímám ale dupu, 49 z 69 je parádní místo, protože kdo není první je poslední a já jsem si jel svojí kudlu na svůj čas aneb KAPITAN V SRDCI A ČÍRO NA PALICI!! Ostatní jedou svěťák taky, nemám ale moc co popisovat, protože sem nahoře pil malý pívo a modlil se. K Jehovovi samozřejmě.

Od nás první flek Kapitán Lipánek Demo (Ross byl bramborovej), v holkách vyhrála Šárka Dušáková:




jedinou fotku Šárky z ježdění sem našel takovou no :D



Zuzka nakonec nestartovala, protože celou noc prohekala. ANO boleli jí žebra.. výsledky naleznete u kluku z frbikes asi časem, fotky budou zase u vrchního fotokasičkáře Kozmena a určitě report ještě rozšířím a doplním tím co se kde ukáže. takže todhle je zatím betaverze... 

Velký dík patří stavitelům tratě, klukům co to pořádali, a všem dobrým lidem .) - za rok zase!




DEATH OR GLORY:




I NA LOKÁLNÍM ZÁVODĚ SE MÁ JET NAPLNO!!


VÍDEO HÍR:



a ještě:


já tady: