pondělí 2. června 2014

Špičák opening 2014 aneb Pavle kde máš benzín?


    Koloběh života je nevyzpytatelný a jaro se vrátí jako když hodíte papírek a on mě gravitací obkrouží a spadne do koše. S Buschmenem se domlouváme na odjezd na Špičák, kde bychom měli odstartovat tamní sezónu, všechno klapne a já přehazují svojí třicetikilovou tašku velikosti hobití šatní skříně do jeho, dle Top Gearu, nejhnusnějšího auta na světě :D + jedno moje kolo velikosti L. Všechno do sebe zapadá dokonale, Jenda zařazuje rychlost do uličky a já se choulím na sedačce spolujezdce a doufám že Airbag velikosti pingpongáče co je přede mnou ve schránce, by mě při střetu zachránil.





   Na špic dorážíme kolem osmé, já standardně stavím stan a Buschmen vybaluje auto. Do stanu se nám ještě nastěhuje Boss s Luckassem a je jasný, že tak to má bejt :)







   Večerní grilung, kdy Pavel zapaluje standardně gril benzínem heslem: Prej zapal to vole poradne!! tak ok...




... tři píva, zelená na spaní a honem do spacáčku, v noci něco kolem dvou stupňů, nic moc ale jsme chlapy tak se choulíme prdelema k sobě a ani se nehejbem. 




   Sobotní ráno je krutý, ne není je to v pohodě, ráno vyskočíme jako rybičky, a čekáme až nám Žofka udělá míchaný vejce ze Slovenska ze slaninou, povedlo se, slepice z vajec nebudou. (děkuji ještě jednou)





   A jdeme na to, v noci trošku pršelo, ale ráno se zdá že by to šlo.. A je to supr, na to jaká bylo předpověď ve středu, je v sobotu dokonale, prosvítá sluníčko, 80% tratě bez problémů sjízdných bez bahna, zbytek voda, něco bláta, ale v podstatě super, je vidět že to dalo hodně práce klukům, ranec nových věcí, lávek, klopenek, vše prostě supr. Fotek z ježdění moc není, nebyl čas. Popisovat tratě nemá smysl, nutno vidět projet se, v celku profil je stejný jako loni (to co jsem viděl a jel)

  Kameničáci jsou už slavný a každej se na ně ptá jako, že jezděj hustě a tak a já jim řikám jo, protože jsou hustoletci a ještě k tomu dobří kamarádi, protože jezdej kudlu a ještě dokážou jezdit i s těma co kudlu nejezděj a dokážou pochválit a vůbec bejt v pohodě :), aneb nikdy jsem od nikoho z nich co dokážou dát whipa na pětníku neslyšel, že bych je zdržoval, naopak ještě dokážou vzít kameru a řict buzno jeď, teď si Tě natočím. Za což jim patří nehynoucí dík a horká voda na jejich ranní kafe! 





  V sobotu večer se slezeme u Pavlovi obytky, vůně benzínu naznačuje že budeme opět grilovat. Pohodový večer, na grilu se válí maso klobásky a hamburgry :) 



Já si dávám odpolední modlitbu, našli jsme si nový holky a kluky a píšeme domů, že se nevrátíme. 





V neděli ráno klasika, kafe, nacpat se polívkou a na kolo, je to sušší, mě se vrací nálada z bodu ZABIJUSENAKAMENU na svěťák pičo, pojezdíme to jak se jen dá, složíme stan, zabalíme, vyházíme odpadky, nastarujem Luckasse (už sis koupil baterčičku?? :D ) a valíme do práglu. Mě se teď dotáčí pračka od špinavejch dresů a kalhot, půjdu to pověsit a těším se na další víkend s vámi a to už snad se mnou pojede i moje holka a budem moci něco málo spolu zažit :) mějte se fajn, rád jsem vás všechny viděl!



KAPITÁN! 


dr.